• Nowy

Marketing szkoły

29,74 zł
Brutto

AutorzyJan Fazlagić

ISBN978-83-264-0959-2

Rok wydania2011

Strony252

Językipolski

Nr produktu2C5F65F2EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 29 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 29 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,29 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyJan Fazlagić

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2011

ISBN978-83-264-0959-2

2C5F65F2EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-0959-2