• Nowy

Marketing w szkolnictwie.

0,00 zł
Brutto

AutorzyHanna Hall

ISBN978-83-264-1894-5

Rok wydania2007

Strony236

Językipolski

Nr produktu2EB03972EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenie w tym zakresie polskich i zagranicznych szkół wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych. W książce zostały omówione między innymi następujące zagadnienia: specyfika marketingowej koncepcji zarządzania w organizacjach niekomercyjnych metody analizy mikro- i makrootoczenia oraz potencjału szkół zastosowanie instrumentów marketingowych w szkolnictwie prowadzenie badań marketingowych w placówkach edukacyjnych sposoby pozyskiwania przez placówki edukacyjne środków pozabudżetowych Publikacja jest adresowana do osób zarządzających szkołami wszystkich szczebli i pracowników oświaty. Przydatne informacje znajdą w niej również osoby zainteresowane marketingiem w organizacjach non-profit i problemami szkolnictwa. Książka dostępna także w wersji elektronicznej. Kliknij i sprawdź ---> Autor: Hanna Hall Słowa kluczowe: marketing instytucji niekomercyjnych badania marketingowe w placówkach edukacyjnych promocja szkoły usługa edukacyjna

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyHanna Hall

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2007

ISBN978-83-264-1894-5

Hanna Hall
2EB03972EB