• Nowy

Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja

0,00 zł
Brutto

AutorzyAndrzej MarkowskiJan DoroszewskiMarek Kulus

ISBN978-83-264-7512-2

Rok wydania2014

Strony208

Językipolski

Nr produktu7EC5C824EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono nie tylko pogłębioną analizę wyżej wymienionych elementów, ale także charakterystykę porozumienia z pacjentami w różnych specjalnościach medycznych. Czytelnik odnajdzie tu praktyczne wskazówki dotyczące m.in.: odpowiedniego sposobu organizacji przestrzeni, w której odbywa się komunikacja, właściwych zachowań językowych wykorzystywanych w rozmowie z osobami chorymi, zasad przekazywania prawdy klinicznej, korzystnych i niekorzystnych metod stosowanych w komunikacji z dzieckiem, komunikacji z chorym psychicznie, z uwzględnieniem różnic w podejściu do pacjenta w zależności od jego stanu psychicznego, skutecznej komunikacji w zespole terapeutycznym. Adresaci: Książka przeznaczona jest dla lekarzy, dla których odpowiednie porozumienie z pacjentem stanowi podstawowy element pracy. Publikacja jest także wartościowym źródłem wiedzy dla nauczycieli akademickich i studentów różnych dziedzin i kierunków, zarówno humanistycznych (zwłaszcza psychologii, socjologii, polonistyki i filozofii), jak i medycznych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAndrzej MarkowskiJan DoroszewskiMarek Kulus

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2014

ISBN978-83-264-7512-2

7EC5C824EB