• Nowy

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

49,73 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata MichalikBogna PilarczykHenryk Mruk

ISBN978-83-264-7836-9

Rok wydania2014

Strony288

Językipolski

Nr produktuE9C4769BEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 49 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 49 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,49 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych. Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyMałgorzata MichalikBogna PilarczykHenryk Mruk

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2014

ISBN978-83-264-7836-9

E9C4769BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-7836-9