• Nowy

Reklama produktów leczniczych

45,57 zł
Brutto

AutorzyŁukasz SławatyniecKrzysztof Mazur

ISBN978-83-264-0970-7

Rok wydania2011

Strony288

Językipolski

Nr produktuD0B0A037EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 45 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 45 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,45 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa umożliwia skuteczne i efektywne prowadzenie reklamy tych produktów, przy użyciu legalnych, a jednocześnie optymalnych marketingowe form i treści. Przedstawiona publikacja stanowi kompendium wiedzy z tej dziedziny - jej podstawą nie są bowiem teoretyczne wywody na temat możliwych interpretacji przepisów prawa, ale dogłębna analiza treści decyzji administracyjnych. Decyzje dotyczące reklamy w wielu przypadkach są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej. Jednakże, na potrzeby przygotowania niniejszego opracowania, autorzy uzyskali dostęp również do decyzji dotychczas nieopublikowanych. Dzięki temu zawiera ono unikalną wiedzę i pozwala poznać praktyczne aspekty wykładni przepisów prawa dokonywanej przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Cytowane decyzje zostały ułożone tematycznie, tak by ułatwić korzystanie z publikacji i uczynić ją jak najbardziej efektywnym i przyjaznym źródłem wiedzy. Każdy z rozdziałów został opatrzony krótkim komentarzem, który ma na celu przywołanie podstawy prawnej i podsumowanie dotychczasowego orzecznictwa z danego zakresu. Zastosowany układ decyzji ułatwi czytelnikom wgląd do najbardziej aktualnego stanowiska inspekcji farmaceutycznej i zapoznanie się z ewentualnymi zmianami jej poglądów na przestrzeni czasu.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyŁukasz SławatyniecKrzysztof Mazur

TłumaczKrzysztof Mazurek

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2011

ISBN978-83-264-0970-7

D0B0A037EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-0970-7