• Nowy

Proces emancypacji kultury szkoły

35,57 zł
Brutto

AutorzyMaria Czerepaniak-Walczak

ISBN978-83-8124-746-7

Rok wydania2018

Strony264

Językipolski

Nr produktu02C2A851EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 35 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 35 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,35 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest zaproszeniem do dyskusji nad możliwością emancypacji kultury szkoły – upełnomocnienia wszystkich podmiotów współtworzących system kulturowy szkoły w relacjach z jej dynamicznym kontekstem społecznym i światem wirtualnym, w którym zanurzona jest współczesna edukacja. Wiedza o złożoności, wielowarstwowości i wielowymiarowości kultury szkoły i rozumienie jej specyfiki są podstawą racjonalnych, refleksyjnych, długofalowych procesów krytycznej świadomości. W publikacji autorka przedstawiła warunki wyzwalania się szkoły i edukacji z systemowych, administracyjnych i politycznych ograniczeń i restrykcji. Kultura szkoły została ukazana z perspektywy procesu jej emancypacji z uwzględnieniem obecnych realiów życia polityczno-społecznego oraz historycznego kontekstu specyfiki kultury instytucji edukacyjnej, w tym specyficznych dla niej symboliki i języka. Adresaci: Adresatem książki jest kadra pedagogiczna szkół (dyrekcja, nauczyciele, pedagog, psycholog szkolny), publikacja może być przydatna także władzom oświatowym różnego szczebla oraz publicystom wypowiadającym się kwestiach edukacji w Polsce. Może stać się również inspiracją krytycznej refleksji nad własnym oglądem kultury szkoły dla badaczy z kręgów akademickich – brak publikacji z tego zakresu jest dotkliwy, zarówno dla teorii, jak i dla praktyki.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyMaria Czerepaniak-Walczak

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2018

ISBN978-83-8124-746-7

02C2A851EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8124-746-7