• Nowy

Ilustrowane prawo reklamy

42,23 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Grzybczyk

ISBN978-83-8223-404-6

Rok wydania2020

Strony516

Językipolski

Nr produktuF9029977EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 42 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 42 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,42 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyKatarzyna Grzybczyk

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2020

ISBN978-83-8223-404-6

F9029977EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8223-404-6