• Nowy

Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa

28,91 zł
Brutto

AutorzyGrażyna GierszewskaMichael Jaksa

ISBN978-83-8156-485-4

Rok wydania2023

Strony162

Fragment

Językipolski

Nr produktu348C3EE1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczne” Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyGrażyna GierszewskaMichael Jaksa

WydawnictwoOficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej

Rok wydania2023

ISBN978-83-8156-485-4

348C3EE1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8156-485-4