• Nowy

Strategic directions of tourism development

39,07 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata BednarczykAndrej MalachovskýEwa Wszendybył-Skulska

ISBN978-83-233-3427-9

Rok wydania2012

Strony168

Językiangielski

Nr produktu29B5A89FEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 39 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 39 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,39 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

The monograph Strategic directions of tourism development. The cases of Poland and Slovakia presents:
- the important tasks in implementing tourism policy in the EU faced by each European country, - the differences in approach to tourism policy implementation in two selected European countries, despite the presence of the EU three-level system of tourism management in both of the chosen countries, - the complexity and difficulty of the systematic monitoring process of national and regional tourism products competitiveness in the context of creating the European tourist product

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMałgorzata BednarczykAndrej MalachovskýEwa Wszendybył-Skulska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Rok wydania2012

ISBN978-83-233-3427-9

29B5A89FEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-233-3427-9