• Nowy

Warsztaty badawcze doktorantów – między uwiedzeniem metodologicznym a krytyką

17,24 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna KołaczyńskaMarcin SzostakowskiEdyta Zawadzka

ISBN978-83-64953-67-5

Rok wydania2017

Strony224

Językipolski

Nr produktu0CA56269EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 17 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 17 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,17 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wpisana z założenia w tę publikację eklektyczność będąca implikacją zarówno bogactwa refleksji autorów artykułów, jak i różnorodności metod i tematyk projektów badawczych, sprawia że może ona, w naszym przekonaniu, okazać się użyteczna, dla różnych grup odbiorców. Po pierwsze, mogą to być osoby, przed którymi stoi wyzwanie konceptualizacji swoich badań przed otwarciem przewodu doktorskiego […]. Monografia kierowana jest ponadto do doktorantów, którzy przeprowadzili już badania. […] Mamy również nadzieję, że wartość tej książki odnieść można do integrowania środowiska młodych wiekiem i stażem polskich badaczy, a także budowania w nich gotowości do dzielenia się refleksjami z własnych badań nieograniczającymi się li tylko do prezentacji ich wyników. Kwerenda literatury przedmiotu pokazuje, że tego rodzaju opracowań nadal brakuje. Wreszcie, ośmielamy się wierzyć, że pozycja ta okaże się interesująca dla promotorów oraz promotorów pomocniczych i zainspiruje ich do jeszcze bardziej efektywnej pracy z osobami przygotowującymi pod ich opieką rozprawy doktorskie, a także ich wsparcia w nasyconej trudnościami drodze ku uzyskaniu stopnia naukowego doktora. Ze Wstępu Publikowanie prac doktorantów i niedawno wypromowanych doktorów, zwłaszcza tych, które są oparte na podejmowanych przez nich badaniach, jest ze wszech miar uzasad¬nione. Spełnia przede wszystkim warunek uczenia się przez działanie; w pracy naukowej właśnie taki rodzaj uczenia się umożliwia osiągnięcia. Jest jednak oczywiste, że przygo¬towywane przez młodych adeptów nauki artykuły i komuni¬katy z badań muszą spełniać wszystkie kryteria brane pod uwagę przy kwalifikowaniu teks¬tów do druku. W innym razie sukces związany z opublikowaniem tekstu byłby tylko pozorny, a jakość zbyt pochopnie i li¬beralnie wydanej pracy zbiorowej okazałaby się wątpliwa. Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Mirosława J. Szymańskiego

TematykaEdukacja

AutorzyKatarzyna KołaczyńskaMarcin SzostakowskiEdyta Zawadzka

WydawnictwoAkademia Pedagogiki Specjalnej

Rok wydania2017

ISBN978-83-64953-67-5

0CA56269EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-64953-67-5