• Nowy

Service design po polsku

0,00 zł
Brutto

AutorzyMarcin ChłodnickiAndrzej Karel

ISBN978-83-01-21380-0

Rok wydania2020

Strony208

Fragment

Językipolski

Nr produktuDBDE7E37EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMarcin ChłodnickiAndrzej Karel

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2020

ISBN978-83-01-21380-0

DBDE7E37EB