• Nowy

Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne

0,00 zł
Brutto

AutorzyArtur Grabowski

ISBN978-83-01-20978-0

Rok wydania2019

Strony208

Fragment

Językipolski

Nr produktuD9E626E1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce Autor przedstawia genezę i rozwój ekonomii sportu (jako subdziedziny ekonomii), ujmuje zagadnienie statystycznie (na licznych przykładach z rynku sportowego), ekonomiczno-społecznie, wskazuje wymiar gospodarczy oraz metodologię tworzenia sportowego PKB. Prowadzi rozważania na temat znaczenia ryzyka w działalności sportowej. Dzięki publikacji poznamy sytuację ekonomiczną profesjonalnych klubów piłkarskich zrzeszo-nych w Ekstraklasie oraz główne problemy i zagadnienia wpływające na sytuację w polskiej piłce nożnej. Dowiemy się o źródłach finansowania działalności klubów piłkarskich z Niemiec, kwestiach sponsoringu sportu w odniesieniu do współpracy klubów z partnerami biznesowymi na terenie Nie-miec. Autor przytacza także liczne przykłady konkretnych inicjatyw i projektów dotyczących edu-kacji, kultury i ochrony środowiska naturalnego. W publikacji uwzględniono dostępne dane, opracowania i raporty, które pozwoliły na przedsta-wienie obrazu ekonomicznego sportu profesjonalnego. Zebrany materiał jest efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej w obszarze nauk społecznych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyArtur Grabowski

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2019

ISBN978-83-01-20978-0

D9E626E1EB