• Nowy

Content Marketing i Social Media

0,00 zł
Brutto

AutorzyBarbara Stawarz

ISBN978-83-01-19767-4

Rok wydania2017

Strony182

Fragment

Językipolski

Nr produktu942C9B23EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBarbara Stawarz

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2017

ISBN978-83-01-19767-4

942C9B23EB