• Nowy

Zarządzanie Publiczne nr 2(28)/2014

9,99 zł
Brutto

AutorzyStanisław Mazur

Rok wydania2014

Strony110

Językipolski

Nr produktu4E16424CEP

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 9 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 9 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,09 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W numerze [Contents] Paweł Białynicki-Birula: Społeczny kontekst poznania i wiedzy [The social context of knowledge and cognition], doi: 10.7366/1898352922801, s. 5–14; Tomasz Grzegorz Grosse: Geoekonomia jako paradygmat zarządzania rozwojem – przykład Chin [Geoeconomics as a paradigm of development management – the example of China], doi: 10.7366/1898352922802, s. 15–31; Seweryn Krupnik, Konrad Turek: Using Pragmatic Grounded Theory in the evaluation of public policies, doi: 10.7366/1898352922803, s. 32–48; Monika Murzyn-Kupisz: Społeczno-ekonomiczne oddziaływanie muzeów [Using Pragmatic Grounded Theory in the evaluation of public policies], doi: 10.7366/1898352922804, s. 49–62; Piotr Koryś, Cezary Trutkowski: Nie jest tak dobrze czy nie jest tak źle? Zmiany poziomu percepcji korupcji w Polsce w świetle badań społecznych [Is it not too bad or not too good? Changes in the perception of the prevalence of corruption in Poland in the light of social studies], doi: 10.7366/1898352922805, s. 63–83. Wybór tekstów klasycznych [Selection of classic texts] James G. March, Johan P. Olsen: Logika stosowności [The logic of appropriateness], doi: 10.7366/1898352922806, s. 84–105. Wywiady [Contents] O lobbingu, jego złej prasie i nieocenionych pożytkach dla dobrego rządzenia. Wywiad z Bartoszem Kwiatkowskim z CEC Government Relations [About lobbying, its bad reputation and invaluable benefits for good governance. An interview with Bartosz Kwiatkowski of CEC Government Relations], doi: 10.7366/1898352922807, s. 106–110.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyStanisław Mazur

WydawnictwoScholar

Rok wydania2014

4E16424CEP