• Nowy

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

23,94 zł
Brutto

AutorzyBogusław Kaczmarek

ISBN978-83-7969-393-1

Rok wydania2013

Strony232

Fragment

Językipolski

Nr produktuC9C88025EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W pracy przedstawione zostały różnorodne ujęcia, koncepcje, nurty, kierunki badawcze oraz praktyczne przykłady analizy istoty, rozumienia teoretycznego i praktycznego społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. W publikacji zaprezentowane zostały przez uczonych z różnych środowisk naukowych z całej Polski różnorodne ujęcia, koncepcje, nurty, kierunki badawcze i praktyczne przykłady (case study) analizy istoty, rozumienia teoretycznego i praktycznego społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, czyli jak można powiedzieć „od negacji do integracji”. Wszyscy jednak autorzy, prezentujący w publikacji swoje analizy, podkreślają konieczność traktowania w strategiach rozwoju przedsiębiorstw kapitału finansowego i rzeczowego w sposób zrównoważony. Dlatego nie ma nic lepszego niż dbanie o dynamiczną równowagę pomiędzy różnymi formami kapitału – bo wszystkie są niezbędne w procesie reprodukcji i żadna nie jest najważniejsza.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBogusław Kaczmarek

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2013

ISBN978-83-7969-393-1

C9C88025EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7969-393-1