• Nowy

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

34,89 zł
Brutto

AutorzyJustyna Bakalarska-Stankiewicz

ISBN978-83-8322-225-7

Rok wydania2022

Czas4:08:37

Fragment

Językipolski

Nr produktuF45BABD2AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 34 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 34 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,34 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Przewodnik i zeszyt ćwiczeń Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie. Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami! W czym Ci pomoże ta książka? w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje

TematykaPoradniki

AutorzyJustyna Bakalarska-Stankiewicz

LektorJustyna Bakalarska-Stankiewicz

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2022

ISBN978-83-8322-225-7

F45BABD2AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8322-225-7