• Nowy

Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich

45,57 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Czerny

ISBN978-83-8211-122-4

Rok wydania2022

Strony384

Fragment

Językipolski

Nr produktuF43B1700EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 45 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 45 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,45 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Jest to pierwsza w Polsce publikacja kompleksowo opisująca wpływ religii na rachunkowość. Znajomość różnic kulturowych, w tym religijnych, oraz ich oddziaływania na prowadzenie biznesu ma coraz większe znaczenie ze względu na zjawisko globalizacji, co wiąże się ze współpracą w środowiskach międzynarodowych i jednocześnie międzykulturowych. Autorka skupia się na trzech krajach azjatyckich o wyraźnie odrębnej tożsamości kulturowej i religijnej (Chiny, Indie oraz Indonezja), z największymi gospodarkami w tym regionie świata. Publikacja bada wpływ hinduizmu, konfucjanizmu, buddyzmu i islamu na rachunkowość powszechnie uważaną za uniwersalny język biznesu. Efektem dociekań przeprowadzonych w monografii jest stwierdzenie, że skutkiem wpływu religii na rozwój rachunkowości jest istnienie tożsamości kulturowej rachunkowości i zaproponowanie autorskiej definicji tego terminu uwzględniającej determinujący wpływ norm etycznych i moralnych, których źródłem jest religia.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMałgorzata Czerny

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2022

ISBN978-83-8211-122-4

F43B1700EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8211-122-4