• Nowy

Zrozumieć marketing. Wydanie 2

66,12 zł
Brutto

AutorzyArtur JabłońskiMarek Piasek

ISBN978-83-283-9697-5

Rok wydania2022

Czas7:00:04

Fragment

Językipolski

Nr produktu5EAAFB90AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 66 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 66 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,66 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyArtur JabłońskiMarek Piasek

LektorArtur Bocheński

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2022

ISBN978-83-283-9697-5

5EAAFB90AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-283-9697-5