• Nowy

Strategie internacjonalizacji uczelni wyższych

0,00 zł
Brutto

AutorzyTomasz Domański

ISBN978-83-8220-749-1

Rok wydania2021

Strony252

Fragment

Językipolski

Nr produktuACD7FEA4EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia jest efektem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie umiędzynaradawiania Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 autor zebrał metodą wywiadów z polskimi i zagranicznymi studentami anglojęzycznego kierunku International Marketing ciekawy materiał badawczy, stanowiący ważną część tej publikacji. Kierunek International Marketing został powołany do życia z inicjatywy autora i jego współpracowników z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Studia te są solidnym fundamentem internacjonalizacji procesu dydaktycznego, międzynarodowym produktem edukacyjnym oraz stabilnym źródłem przychodów dla WSMiP UŁ. Proponowany model internacjonalizacji studiów biznesowych stacjonarnych i podyplomowych, prowadzonych w języku angielskim i francuskim, wpisuje się doskonale w strategię WSMiP UŁ „otwartą na świat i ludzi”. Prof. dr hab. Tomasz Domański

TematykaPolityka

AutorzyTomasz Domański

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2021

ISBN978-83-8220-749-1

ACD7FEA4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8220-749-1