• Nowy

W poszukiwaniu socjologicznej teorii rozwoju miast

15,02 zł
Brutto

AutorzyMateusz Błaszczyk

ISBN978-83-7383-665-5

Rok wydania2012

Strony208

Językipolski

Nr produktu710326EAEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 15 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 15 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,15 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W jaki sposób globalizacja zmieniła trajektorie rozwoju miast? Na czym polega współczesna konkurencja na światowym rynku miejsc? Jak w dobie postfordyzmu kształtują się relacje między gospodarką, polityką i mieszkańcami miast? Dlaczego kwestie kultury, lokalnej tożsamości czy konsumpcji stają się centralnymi zagadnieniami miejskich polityk? ? Czy „kreatywność” rzeczywiście jest kluczem do sukcesu i prosperity miasta? ? A w końcu: kto dziś posiada prawo do miasta? Między innymi odpowiedzi na te pytania poszukuje autor w niniejszej książce. Mateusz Błaszczyk – socjolog, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jako stypendysta Fundacji Batorego studiował statystykę stosowaną na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. Swoje zainteresowania naukowe ogniskuje w obszarach studiów regionalnych i miejskich, polityki społecznej oraz przemian ładu instytucjonalnego we współczesnym społeczeństwie polskim. Brał udział w wielu projektach badawczych i rozwojowych, głównie dotyczących Wrocławia i Dolnego Śląska. Pracując przez 9 lat w administracji samorządowej, działalność akademicką łączył z praktyką kreowania polityki rozwoju lokalnego i regionalnego oraz marketingu terytorialnego.

TematykaSocjologia

AutorzyMateusz Błaszczyk

WydawnictwoScholar

Rok wydania2012

ISBN978-83-7383-665-5

710326EAEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7383-665-5