• Nowy

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrz

67,15 zł
Brutto

AutorzyDavid Meerman Scott

ISBN978-83-8231-183-9

Rok wydania2022

Strony504

Fragment

Językipolski

Nr produktuC514DFEDEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 67 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 67 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,67 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka, którą trzymasz w ręku, pozwoli Ci być na bieżąco ze skutecznymi narzędziami marketingu cyfrowego. Da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyDavid Meerman Scott

WydawnictwoMT Biznes

Rok wydania2022

ISBN978-83-8231-183-9

C514DFEDEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8231-183-9