• Nowy

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

50,45 zł
Brutto

AutorzyArtur Jabłoński

ISBN978-83-283-9475-9

Rok wydania2022

Czas4:04:49

Fragment

Językipolski

Nr produktu87D71F16AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 50 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 50 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,50 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

TematykaPoradniki

AutorzyArtur Jabłoński

LektorMichał Podsiadło

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2022

ISBN978-83-283-9475-9

87D71F16AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-283-9475-9