• Nowy

Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

11,41 zł
Brutto

ISBN978-83-65817-34-1

Rok wydania2018

Strony148

Języki

Nr produktuB7CB0819EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 11 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 11 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,11 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Głównym celem projektu naukowego finansowanego ze środków MNiSW „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim” (sygnatura nr 0027/ RS4/2016/54) jest zbadanie wpływu przekazów medialnych na zainteresowania, preferencje, a zwłaszcza postawy młodzieży akademickiej związane z uprawnianiem sportu i aktywnością fizyczną. Problem – jak się wydaje – jest tym istotniejszy, że zmieniają się w sposób radykalny media. Zwłaszcza narodziny internetu sprawiły, że możemy mówić o rewolucji cyfrowej. Technologie te skutkują m.in. zjawiskiem konwergencji mediów, ale jednocześnie dywergencji mediów

TematykaSocjologia

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe E Book

Rok wydania2018

ISBN978-83-65817-34-1

B7CB0819EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65817-34-1