• Nowy

Studia o mediach, kulturze i komunikacji

0,00 zł
Brutto

AutorzyMarek Ostrowski

ISBN978-83-66354-34-0

Rok wydania2022

Strony261

Językipolski

Nr produktu8CCC39B9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekstów porusza kluczowe tematy mediologii. Zastosowano szereg narzędzi badawczych i pojęć, które próbują uchwycić charakterystyczne cechy współczesności, takie jak: wielokulturowość, globalność i wielopłaszczyznowość zjawisk komunikacyjnych w społeczeństwie konsumpcyjnym, złożoność etycznej problematyki cechującej życie we współczesnym świecie, skomplikowany opis rzeczywistości.

TematykaLiteraturoznawstwo

AutorzyMarek Ostrowski

WydawnictwoPRIMUM VERBUM

Rok wydania2022

ISBN978-83-66354-34-0

8CCC39B9EB