• Nowy

Młodzież, dorośli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się. Tradycja i współczesność

10,44 zł
Brutto

AutorzyAgata ChabiorSławomir ChrostMałgorzata Krawczyk-BlicharskaMałgorzata Stawiak-Ososińska

ISBN978-83-7133-767-3

Rok wydania2019

Strony192

Językipolski

Nr produktu2B150975EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 10 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 10 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,10 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza publikacja składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich prezentuje ewolucję idei całożyciowego uczenia się na przestrzeni dziejów, począwszy od starożytności aż po XX wiek. W kolejnym rozdziale przestawiono krótką charakterystykę Pokolenia Z (2.0 generation) oraz powiązanych z młodzieżą nowych trendów w edukacji, które pojawiły się w całożyciowym uczeniu się po wynalezieniu Internetu. W rozdziale trzecim zobrazowano wymiary, strategie i uwarunkowania edukacji dorosłych i kształcenia ustawicznego. W tej części pracy przedstawiono również główne założenia dotyczące obszarów, zadań i funkcji całożyciowej edukacji dorosłych. Ostatni rozdział ukazuje ludzi starzejących się i starych w procesie uczenia się z życia i całożyciowej autokreacji, traktowanej jako proces wewnętrzny, zdolność człowieka do kierowania własnym rozwojem i dochodzenia do zmiany na drodze stawania się gotowym do pełnienia różnorakich ról.

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyAgata ChabiorSławomir ChrostMałgorzata Krawczyk-BlicharskaMałgorzata Stawiak-Ososińska

WydawnictwoUniwersytet Jana Kochanowskiego

Rok wydania2019

ISBN978-83-7133-767-3

2B150975EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7133-767-3