• Nowy

Biznes cyfrowy. Technologie.Modele.Regulacje

26,24 zł
Brutto

ISBN978-83-8030-249-5

Rok wydania2018

Strony247

Języki

Nr produktu29644511EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 26 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 26 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,26 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Cyfryzacja i problematyka jej wpływu na przedsiębiorstwo są przedmiotem ożywionych debat zarówno w obszarze strategicznych oraz taktycznych, jak i operacyjnych decyzji w przedsiębiorstwach. Obecnie jest również przedmiotem dyskusji podczas konferencji naukowych bądź branżowych organizowanych z myślą o przedstawicielach różnorodnych sektorów gospodarki. Prezentowane podejścia mają odmienną perspektywę i posługują się różnymi skalami oceny wpływu cyfryzacji na prowadzenie działalności gospodarczej. Niewątpliwie wspólnym mianownikiem dla owych debat są technologie, szczególnie technologie cyfrowe - traktowane jako kombinacja informacji, przetwarzania, komunikacji i technologii. Ich zastosowanie (bądź zaniechanie zastosowania) wpływa bowiem na podmioty gospodarcze z różnym natężeniem i skutkiem, zmieniając na naszych oczach współczesny wymiar zarządzania przedsiębiorstwem. Fakt ten rzutuje jednocześnie na potrzebę rewizji dotychczasowego podejścia do sposobu i zakresu poszerzania wiedzy w ramach nauk o przedsiębiorstwie.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoSzkoła Główna Handlowa

Rok wydania2018

ISBN978-83-8030-249-5

29644511EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8030-249-5