• Nowy

Speed dating z kreatywnością. Historie o kreatywnym myśleniu, jakie opowiedzieli mi w Havas

27,24 zł
Brutto

AutorzyMarek Stączek

ISBN978-83-61485-39-1

Rok wydania2021

Czas3:42:00

Językipolski

Nr produktu2094952EAB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 27 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 27 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,27 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tworzenie, kreatywność – zjawiska, które mają w sobie jakiś powab i nieodparty urok, bo z nich – jakby z niczego – powstają rzeczy piękne, dobre i praktyczne. A w samym kreatywnym procesie jest pewna świeżość i doza tajemnicy, bo oto idea, która powstaje w czyjejś głowie, materializuje się, a potem staje się faktem, który żyje już swoim życiem – Marek Stączek Speed dating z kreatywnością – przygotuj się na 7 historii o kreatywności i sprawdź z którą wejdziesz w dłuższy związek. dr hab. inż. Przemysław Biecek, prof. PW & UW, Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Książka Marka Stączka po prostu uwodzi, przypominając nam, że proces twórczy to wzloty, upadki, ekstaza i cierpienie, współdziałanie i samotność, igraszki i powaga, zuchwałość i pokora. Flirtuje z tymi sprzecznościami, nie pozwalając zapomnieć o najważniejszym – praca kreatywna to PRACA. prof. Krzysztof Kaniasty, Distinguished University Professor, Indiana University of Pennsylvania, USA, Profesor Instytutu Psychologii Polskiej Akademii Nauk To nie jest zwykła książka o kreatywności. Jest niezwykła – po pierwsze, opowieść płynie, autor niczym przewodnik pokazuje nam, jak w opowiedzianych przez speców od kreatywności historiach działają prawa twórczości. Zajmujące opowieści sprawiają, że wpadamy niczym Alicja do krainy czarów, a autor nam, jakby mimochodem, mówi dlaczego wpadamy, jak tu działa grawitacja i jakie ciastko mamy zjeść a jakim się strujemy. Marek Stączek wymyślił, jak możemy spotkać się z kreatywnymi ludźmi, jak pokazać ich sukcesy i trudności, i jak z tych trudności możemy wyciągnąć coś dla siebie. Mamy takie same problemy – posłuchajmy, jak sobie radzą z nimi specjaliści i jakie to ma podstawy psychologiczne. Zresztą jeszcze nigdy nie czytałem książki, w której wiedza merytoryczna byłaby podana z taką łatwością. Ludzie – idea – sposób podania. To najważniejsze zalety tej książki. To nie jest poradnik. To jak spotkanie za kulisami teatru, w których aktorzy zdradzają, dlaczego im tak to wychodzi na scenie. dr hab. Jacek Wasilewski, polski medioznawca, dziennikarz, pisarz

TematykaPoradniki

AutorzyMarek Stączek

LektorArtur Kalicki

WydawnictwoWydawnictwo e-bookowo

Rok wydania2021

ISBN978-83-61485-39-1

2094952EAB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-61485-39-1