• Nowy

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

12,58 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Konarska

ISBN978-83-242-2917-8

Rok wydania2019

Strony257

Językipolski

Nr produktu4B0036D1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 12 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 12 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,12 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów – ich oferty i modeli zarządzania – i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści. Dynamika zmian mediów i systemów medialnych rodzi potrzebę ich śledzenia, opisywania i analizowania. Na tę potrzebę odpowiada niniejsza publikacja. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz

TematykaEdukacja

AutorzyKatarzyna Konarska

WydawnictwoUniversitas

Rok wydania2019

ISBN978-83-242-2917-8

4B0036D1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-242-2917-8