• Nowy

Introduction to International Trade

24,91 zł
Brutto

ISBN978-83-8206-272-4

Rok wydania2016

Strony272

Fragment

Językiangielski

Nr produktu7BAE6A36EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 24 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 24 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,24 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-8206-272-4

7BAE6A36EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8206-272-4