• Nowy

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych.

25,85 zł
Brutto

AutorzyDamian Doleciński

ISBN978-83-66800-17-5

Rok wydania2021

Strony519

Językipolski

Nr produktu1E51CC95EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni, a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem ludzkim. W związku z tym rozpoznano postawy pracowników w odniesieniu do mediów społecznościowych oraz zidentyfikowano kluczowe cechy mediów społecznościowych mające wpływ na komunikację wewnętrzną. Wskazano bariery w implementacji mediów społecznościowych w polityce zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni.

TematykaSocjologia

AutorzyDamian Doleciński

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe E Book

Rok wydania2021

ISBN978-83-66800-17-5

1E51CC95EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66800-17-5