• Nowy

Neuromarketing w Internecie

40,49 zł
Brutto

AutorzyRalf PispersJoanna RodeBenjamin Fischer

ISBN978-83-8220-448-3

Rok wydania2021

Strony226

Fragment

Językipolski

Nr produktu97B66009EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 40 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 40 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,40 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyRalf PispersJoanna RodeBenjamin Fischer

TłumaczEwa Bluszcz

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2021

ISBN978-83-8220-448-3

Ralf Pispers
97B66009EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8220-448-3