• Nowy

Współczesne problemy badawcze nauk o zarządzaniu i jakości z perspektywy młodych naukowców

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-65621-98-6

Rok wydania2020

Strony287

Językipolski

Nr produktu588D8E5EEB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Fragment recenzji prof. dr hab. Zbigniewa Makieły: Monografia jest interesującym zbiorem artykułów naukowych, wpisujących się w obszar dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Tematyka prac obejmuje: komercjalizację innowacyjnych przedsięwzięć, wpływ intraprzedsiębiorczości na rozwój organizacji, wykorzystanie innowacyjnych narzędzi (Internet, media społecznościowe) do zarządzania placówkami medycznymi, wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu, marketing jako instrument kształtowania wizerunku, marketing relacji w firmach rodzinnych, zarządzanie outsourcingiem, split payment w zarządzaniu płynnością finansową i ryzykiem podatkowym, zarządzanie bezpieczeństwem w przedsiębiorstwach, fakturę VAT jako wiarygodny dowód prawa do odliczenia podatku naliczonego przez podatnika w postępowaniu kontrolnym, profesjonalizm w zarządzaniu klubem sportowym. Większość opracowań oparta została na studiach literaturowych, które w znacznym stopniu przyczyniają się do wzmocnienia jakości warsztatu badawczego autorów. Kilka opracowań prezentuje silne walory naukowe, cechujące się wysokim poziomem metodologicznym, dojrzałością badawczą oraz umiejętnością zastosowania właściwych metod analizy. Wartością opracowania jest zdobywanie doświadczenia przez młodych adeptów nauki, będącego inspiracją dla studentów szkół doktorskich.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoAkademia WSB

Rok wydania2020

ISBN978-83-65621-98-6

588D8E5EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65621-98-6