• Nowy

Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw

0,00 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka DorożyńskaAgnieszka Kłysik-UryszekAnetta Kuna-Marszałek

ISBN978-83-8220-252-6

Rok wydania2020

Strony158

Fragment

Językipolski

Nr produktu945D6CB3EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAgnieszka DorożyńskaAgnieszka Kłysik-UryszekAnetta Kuna-Marszałek

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2020

ISBN978-83-8220-252-6

945D6CB3EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8220-252-6