• Nowy

Zmysły dla zysku

32,16 zł
Brutto

AutorzyIwona Skowronek

ISBN978-83-7561-448-0

Rok wydania2014

Strony274

Fragment

Językipolski

Nr produktu91BC9DF9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 32 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 32 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,32 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki. Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyIwona Skowronek

WydawnictwoPoltext

Rok wydania2014

ISBN978-83-7561-448-0

91BC9DF9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7561-448-0