• Nowy

Internet, zdrowie i choroba - powiązania społeczne, kulturowe i edukacyjne, Kultura medialna i komunikacja społeczna, tom 2

23,91 zł
Brutto

ISBN978-83-8018-327-8

Rok wydania2020

Strony174

Językipolski

Nr produktuDBD69CE2EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Internet wpływa na to, jak doświadczamy zdrowia i choroby zarówno na poziomie informacyjnym, społecznym, ale też kulturowym. Odbieranie czy poznawanie zdrowia i choroby w Internecie to jednocześnie poszukiwanie informacji na ich temat oraz bycie przez owe informacje „kształtowanym”, często w ramach konkretnych grup o charakterystycznej kulturze. Sieć ma dla nas ogromne „zdrowotne” znaczenie. Dzięki niej zwracamy uwagę na zdrowy styl życia, a w sytuacjach kryzysowych staramy się uchronić przed chorobą. Autorzy artykułów w prezentowanej książce poruszają wiele zagadnień wpisujących się w kontekst zdrowia i choroby w Internecie, przyczyniając się do wypełniania licznych luk badawczych widocznych w omawianym obszarze. Seria monograficzna obejmuje zagadnienia związane z problematyką funkcjonowania mediów oraz komunikacji społecznej. Jest miejscem publikacji badań z zakresu mediów, komunikowania społecznego, kultury medialnej, ludologii, a także interdyscyplinarnych refleksji związanych z mediami. W ramach serii ukazują się prace zbiorowe pod redakcją oraz monografie. W tym tomie między innymi teksty o wpływie youtuberów na kreowanie stylu życia i zdrowia młodzieży, obrazie spektrum autyzmu w dyskursie internetowym na przykładzie memów, czy wspierającej roli Instagrama dla kobiet z rakiem piersi.

TematykaSocjologia

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Rok wydania2020

ISBN978-83-8018-327-8

DBD69CE2EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8018-327-8