• Nowy

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

25,07 zł
Brutto

AutorzyBogdan NogalskiAgnieszka Anna SzpitterJan Brzóska

ISBN978-83-8206-188-8

Rok wydania2017

Strony144

Fragment

Językipolski

Nr produktu088E378CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska i procesu, czy też odnoszą się do różnych narzędzi, które menedżerowie wykorzystują na rozmaitych etapach procesu zarządzania biznesem?

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBogdan NogalskiAgnieszka Anna SzpitterJan Brzóska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Rok wydania2017

ISBN978-83-8206-188-8

088E378CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8206-188-8