• Nowy

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

0,00 zł
Brutto

AutorzyBarbara BorusiakTomasz Wanat

ISBN978-83-8211-024-1

Rok wydania2020

Strony188

Fragment

Językipolski

Nr produktuAC44433CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBarbara BorusiakTomasz Wanat

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2020

ISBN978-83-8211-024-1

AC44433CEB