• Nowy

Obszary badań wizerunku

0,00 zł
Brutto

AutorzyAlicja Waszkiewicz

ISBN978-83-7545-410-9

Rok wydania2013

Strony150

Językipolski

Nr produktu1F502854EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

TematykaPsychologia

AutorzyAlicja Waszkiewicz

WydawnictwoAspra

Rok wydania2013

ISBN978-83-7545-410-9

1F502854EB