• Nowy

Kreatywność językowa w reklamie

23,16 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna BurskaBartłomiej CieślaKatarzyna JachimowskaBarbara Kudra

ISBN978-83-8088-244-7

Rok wydania2016

Strony186

Fragment

Językipolski

Nr produktu0EC61121EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

TematykaJęzykoznawstwo

AutorzyKatarzyna BurskaBartłomiej CieślaKatarzyna JachimowskaBarbara Kudra

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-8088-244-7

0EC61121EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8088-244-7