• Nowy

Zarządzanie redakcją prasową

18,54 zł
Brutto

AutorzyMichał KaczmarczykDagmara Szastak-Zięba

ISBN978-83-61991-44-1

Rok wydania2009

Strony223

Językipolski

Nr produktu45159A86EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 18 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 18 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,18 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka obejmuje szeroko pojęte zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem prasowym. Autorzy przekonują do tezy, że przestrzeganie w praktyce zasad ekonomiki oraz zarządzania wydawnictwem prasowym jest kluczem do właściwego i efektywnego prowadzenia poszczególnych inicjatyw prasowych. Warunkuje ich powstanie, rozwój oraz funkcjonowanie w złożonym, konkurencyjnym środowisku. W pracy uwzględniono najistotniejsze mechanizmy, narzędzia oraz techniki, jakimi posługują się współcześnie menedżerowie mediów

TematykaSocjologia

AutorzyMichał KaczmarczykDagmara Szastak-Zięba

WydawnictwoWyższa Szkoła Humanitas

Rok wydania2009

ISBN978-83-61991-44-1

45159A86EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-61991-44-1