• Nowy

Segment osób w wieku 65+ w Polsce Jakość życia – Konsumpcja– Zachowania konsumenckie

20,58 zł
Brutto

AutorzyTomasz Zalega

ISBN978-83-65402-45-5

Rok wydania2016

Strony307

Językipolski

Nr produktuE681E095EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 20 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 20 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza publikacja ma na celu uchwycenie procesu starzenia się populacji w ujęciu mikro- i makroekonomicznym. Jej aplikacyjnym walorem jest analiza ciekawych informacji uzyskanych od badanych seniorów będących słuchaczami Uniwersytetów Trzeciego Wieku (UTW) oraz uczestniczących we wspólnotach parafialnych. Badanie osób w wieku 65+ zrealizowane zostało przez autora monografii w ramach badań statutowych Konsumpcja i zachowania konsumenckie osób w starszym wieku w Polsce, cz. I (2014), cz. II (2015). Starość i proces starzenia się należą niewątpliwie do relatywnie dobrze rozpoznanego etapu życia człowieka, o czym świadczy bogate piśmiennictwo, referujące liczne i wieloaspektowe badania empiryczne, realizowane zarówno w kraju, jak i za granicą, a także teoretyczny namysł nad starzeniem się, jak na razie, jednak podejmowany przeważnie w literaturze zagranicznej. O starości i starzeniu się wiemy już dość dużo, szczególnie gdy zasobność tej wiedzy porównamy z wiedzą o innych etapach życia ludzkiego, a zwłaszcza z młodością, dzieciństwem i dorosłością. Niemniej w dalszym ciągu w polskiej literaturze przedmiotu powstało mało opracowań bądź raportów poświęconych problematyce konsumpcji i zachowaniom konsumenckim osób w wieku 65+. Z tego też względu niniejsza monografia, w pewnym stopniu, wypełnia lukę w tym obszarze.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyTomasz Zalega

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Rok wydania2016

ISBN978-83-65402-45-5

E681E095EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65402-45-5