• Nowy

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

43,07 zł
Brutto

AutorzyEmil ŚlązakElżbieta Guzek

ISBN978-83-264-5280-2

Rok wydania2012

Strony224

Językipolski

Nr produktuCC145981EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 43 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 43 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,43 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej. Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0. Jestem przekonany, że książka spotka się z dużym zainteresowaniem Czytelników, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników banków. Prof. dr hab. Andrzej Gospodarowicz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu To ważna pozycja w polskiej literaturze ekonomicznej. Opisuje praktyczne możliwości wykorzystania potencjału bankowości internetowej i założeń CRM w nowym modelu biznesowym opartym na Web 2.0. Prof. dr hab. Jacek Grzywacz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyEmil ŚlązakElżbieta Guzek

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2012

ISBN978-83-264-5280-2

CC145981EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-5280-2