• Nowy

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

0,00 zł
Brutto

AutorzyTomasz Domański

ISBN978-83-7525-501-0

Rok wydania2011

Strony178

Języki

Nr produktu2D47C833EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyTomasz Domański

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2011

ISBN978-83-7525-501-0

2D47C833EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7525-501-0