• Nowy

Analiza problemów biznesowych

53,06 zł
Brutto

AutorzyMarian Moszoro

ISBN978-83-264-2579-0

Rok wydania2010

Strony256

Językipolski

Nr produktu1E5B5171EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 53 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 53 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,53 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów? W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu konieczności dokonywania różnorodnych wyborów. Pokazuje problemy związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową oraz decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych decyzji oraz indywidualnej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych uwarunkowań dostarcza doświadczeń potrzebnych w procesie podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Prezentowane w książce studia przypadków zostały przygotowane do ośmiu ogólnopolskich edycji konkursu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości, dla kursów podyplomowych MBA oraz kursów menedżerskich prowadzonych m.in. przez autora, w których uczestniczyło ponad 1200 osób. W trakcie tych zajęć została potwierdzona użyteczność zamieszczonego w książce materiału w procesie doskonalenia umiejętności podejmowania decyzji. Studia przypadków są pogrupowane według obszarów dyscyplin naukowych i rodzaju poruszanych zagadnień dydaktycznych wraz z sugerowaną literaturą uzupełniającą. Obejmują: zarządzanie strategiczne, marketing, finanse i etykę. Książka stanowi świetny materiał pomocniczy zarówno dla słuchaczy studiów podyplomowych, studentów wyższych lat studiów zarządzania, marketingu i finansów, jak i menedżerów doskonalących swoje umiejętności.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMarian Moszoro

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2010

ISBN978-83-264-2579-0

1E5B5171EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-2579-0