• Nowy

Kompetencja komunikacyjna kadry kierowniczej sektora publicznego

23,91 zł
Brutto

AutorzyBarbara Buzowska-Marek

ISBN978-83-89879-27-1

Rok wydania2018

Strony136

Języki

Nr produktu5CCF3519EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Sprostanie wyzwaniom, jakie stoją przed administracją publiczną w zakresie jakości realizowanych zadań i świadczonych usług, wymaga od osób zarządzających tymi jednostkami takiej sprawności w zarządzaniu, która wyzwala u pracowników twórczą energię i motywuje do angażowania się na rzecz realizacji celów organizacji. Wzmacniać u pracowników podległych zespołów zaangażowanie organizacyjne potrafią tylko kierownicy, którzy posiadają wysokie kompetencje nie tylko specjalistyczne, ale i społeczne, wśród których szczególnie istotne jest kompetentne komunikowanie się z pracownikami. Wymaga to uświadomienia kierownikom jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli zarządzania, że egzekwowanie przestrzegania zapisów ustaw i procedur nie daje gwarancji zaangażowania się organizacyjnego pracowników, jeżeli równocześnie pracownicy nie będą mieć poczucia bezpieczeństwa zawodowego, a relacje na linii przełożony–podwładny nie będą oparte na wzajemnym szacunku i współpracy. Oznacza to, że współczesny kierownik administracji publicznej, aby móc wyzwalać u pracowników kreatywność i innowacyjność, musi dbać o ustawiczny rozwój własnych kompetencji w zakresie komunikowania się z podległym mu zespołem.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBarbara Buzowska-Marek

WydawnictwoMałopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna

Rok wydania2018

ISBN978-83-89879-27-1

5CCF3519EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-89879-27-1