• Nowy

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

35,57 zł
Brutto

AutorzyMonika Kożdoń-Dębecka

ISBN978-83-7545-888-6

Rok wydania2018

Strony278

Językipolski

Nr produktu364C1F5CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 35 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 35 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,35 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór. Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów. Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski

TematykaPolityka

AutorzyMonika Kożdoń-Dębecka

WydawnictwoAspra

Rok wydania2018

ISBN978-83-7545-888-6

364C1F5CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-888-6