• Nowy

Drama na różnych poziomach kształcenia

0,00 zł
Brutto

AutorzyKamila Witerska

ISBN978-83-7405-569-7

Rok wydania2011

Strony196

Językipolski

Nr produktuCC68831CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Drama często postrzegana jest jako metoda, która polega na tworzeniu inscenizacji, podczas której aktywność werbalna i niewerbalna ucznia nakierowana jest na kreację i prezentację ról. Utożsamiana jest ze spektaklem teatralnym, z tą tylko różnicą, że w dramie nie ma podziału na widza i aktora. Nauczyciele nie stosują dramy, wyrażając obawę, że „po takiej lekcji uczniom nie zostanie nic w zeszytach”. Abstrahując od tego, że ważniejszy jest ślad w pamięci ucznia, rozwój myślenia i odczuwania emocji, niż ślad w jego zeszycie, należy zaprzeczyć przedstawionemu powyżej mitowi, traktującemu dramę jako odegranie ról, czyli swego rodzaju doświadczenie pozbawione refleksji.

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyKamila Witerska

WydawnictwoAkademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Rok wydania2011

ISBN978-83-7405-569-7

CC68831CEB