• Nowy

Badania jakościowe w pedagogice. Wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka

0,00 zł
Brutto

AutorzyDanuta Urbaniak-ZającEwa Kos

ISBN978-83-01-17658-7

Rok wydania2013

Strony304

Fragment

Językipolski

Nr produktuB98BE70DEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka poświęcona jest badaniom jakościowym w pedagogice, przedstawia ich miejsce w tradycyjnym modelu empirycznych badań pedagogicznych. Szczegółowo opisuje dwie metody: wywiad narracyjny i obiektywną hermeneutykę, prezentuje ich założenia, zasady interpretacji materiału empirycznego, na przykładach wyjaśnia ich praktyczne zastosowanie. Intencją autorek jest nie tylko przedstawienie wymienionych metod badawczych, ale także zwrócenie uwagi na organizację procesu badawczego i interpretacji zgromadzonych danych, teoretyczne uwarunkowania i konsekwencje decyzji badacza co do wyboru paradygmatów badawczych. Praca jest oryginalnym polskim opracowaniem problematyki empirycznych badań jakościowych w pedagogice. Większość książek na ten temat, które pojawiły się na polskim rynku w ostatnich latach, to tłumaczenia. Książka autorstwa polskich badaczek może wypełnić pewną lukę w metodologii nauk społecznych i humanistycznych w Polsce.

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyDanuta Urbaniak-ZającEwa Kos

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2013

ISBN978-83-01-17658-7

B98BE70DEB