• Nowy

15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

28,50 zł
Brutto

AutorzyKevin Kruse

ISBN978-83-283-3908-8

Czas6:03:29

Fragment

Językipolski

Nr produktuFBD35164AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań. Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu — nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć! Z tej książki dowiesz się: Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie „Podróż w czasie”. Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy? Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności? Jak dzięki „Trzem harwardzkim pytaniom” oszczędzić 8 godzin w tygodniu? Dokąd prowadzi „Siedem kroków” zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia. Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności. Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami. Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem. Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem. Odzyskaj swoje bezcenne minuty! Kevin Kruse jest autorem kilku bestsellerów „New York Timesa”. Jest również przedsiębiorcą, który zaznał smaku szaleńczej pogoni za amerykańskim marzeniem, przeżył bankructwo, aż w końcu stał się ultraproduktywnym, świetnie zarabiającym założycielem wielu firm, wycenianych na miliony dolarów. Regularnie pisze do „Forbesa” i „Huffington Post”. Często wygłasza referaty na różnego rodzaju konferencjach na całym świecie. Mieszka w Pensylwanii. Ma trójkę dzieci.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKevin Kruse

LektorAndrzej Pinkowski

WydawnictwoOnepress

ISBN978-83-283-3908-8

Kevin Kruse
FBD35164AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-283-3908-8