• Nowy

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

44,73 zł
Brutto
Kompendium wiedzy o etyce biznesu.

AutorzyJan Klimek

ISBN978-83-7930-112-6

Rok wydania2014

Strony347

Językipolski

Nr produktuAF7CFE91EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 44 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 44 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,44 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:

- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJan Klimek

WydawnictwoDifin

Rok wydania2014

ISBN978-83-7930-112-6

Jan Klimek
AF7CFE91EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7930-112-6